Pages

Sunday, March 2, 2014

[GOSIP]: Emma Maembong Nafi Ganggu Kerja Zizan




Sebuah portal hiburan baru-baru ini ada mendakwa prestasi seorang pelakon lelaki popular merudum gara-gara teman wanitanya sering datang menjenguk ke lokasi penggambaran. Biarpun tidak menyebut nama pasangan terbabit, namun ramai percaya gosip itu ditujukan kepada Zizan Razak dan Emma Maembong.


Saya rasa tak tahu nak cakap apa mengenai gosip ini sebenarnya. Kalau nak ikutkan, ramai juga artis lain yang datang ke set penggambaran, bukan saya seorang. Saya tak faham kenapa boleh timbul cerita sebegini yang mengatakan orang yang dimaksudkan adalah saya dan Zizan

Saya mengaku ada datang lokasi Zizan, kira-kira dua atau tiga kali. Tapi perkara itu tidak kerap. Kalau saya datang, tidaklah sampai mengganggu kerja atau perjalanan penggambaran. Saya datang pun waktu rehat makan dan sebagainya. Saya pun pelakon, ada kerja saya sendiri. Banyak lagi perkara yang harus saya selesaikan. Isu macam ini tidak patut keluar. Saya rasa sudah-sudahlah

Gosip antara Zizan dan Emma nampaknya semakin berpanjangan. Bermula daripada gosip bercumbuan, bersambung kepada gosip berkunjung ke rumah dan kini gosip datang ke lokasi pula. Adakah ini satu percubaan sabotaj daripada pihak-pihak tertentu yang tidak berpuas hati dengan mereka kerana kedua-dua mereka kini sedang mendaki tangga populariti?


Saya tidak berani komen. Saya tidak tahu siapa, saya tidak tahu mengapa, saya tidak tahu apa motif dan niatnya. Kalau niat tidak baik, tidak mengapalah. Tapi bagi saya, tidak baik memghukum orang sebarangan tanpa usul periksa

Mengulas mengenai keadaan Emma dan Zizan yang kini lebih terbuka dalam bercerita mengenai hubungan mereka, Emma ada penjelasannya tersendiri.

Rasanya saya sudah terangkan pada semua mengapa kami masih tidak mahu mengaku. Bukan tidak mahu, tetapi saya fikir logik. Kalau saya besarkan cerita mengenai perhubungan, saya sendiri tidak tahu apa yang bakal jadi pada keesokkan harinya. Pada awal kemunculan saya, saya bagitahu pada semua yang saya ada teman lelaki. Tapi apabila perhubungan itu tidak menjadi, ramai yang menghukum saya

Sekarang, saya mahu elakkan kontroversi perihal perhubungan. Kalau nak cakap saya sorok, saya rasa saya tidak sorok. Kalau saya betul-betul mahu berkahwin dan serius, baru saya akan mengaku bahawa dia adalah teman lelaki saya


No comments:

Post a Comment