Pages

Thursday, January 30, 2014

[TAHNIAH]: Scha Al Yahya Sahkan Hamil Anak Pertama


Kalau sebelum ini timbu ura-ura mengenai kehamilan Scha Al Yahya, namun kini berita gembira tersebut telah disahkan oleh Awal Ashaari sendiri menerusi akaun Facebooknya. Awal memaklumkan yang kehamilan isterinya sudah pun memasuk trimester kedua.


Salam Jumaat. Syukur alhamdulillah we are happy to announce that we’re expecting our first baby, InshaAllah. Scha is reaching her second trimester now and we are so blessed with this rezeki. Terima Kasih buat semua yang selalu mendoakan kami dan moga semuanya berjalan lancar, Amin. #schawal #babyschawal #pregnant #secondtrimester #alhamdulillah


Scha sendiri turut mengesahkan yang beliau sedang hamil anak pertamanya menerusi laman Instagram miliknya pada petang Jumaat apabila memuatnaik gambar kandungannya yang discan.



Dalam satu entri di laman tersebut memberitahu kandungannya sudah memasuki bulan keempat (trimester kedua) dan gembira bakal bergelar ibu.

Kami sangat bersyukur dengan rezeki ini. Berbanyak terima kasih kepada semua yang selalu mendoakan dan semoga semuanya berjalan dengan lancar, Amin

Tahniah buat Awal dan Scha. Pastinya Awal dan Scha kini sedang dalam keadaan teruja. Semoga segalanya berjalan lancar buat pasangan ini. Sama-samalah kita doakan.



No comments:

Post a Comment