Pages

Wednesday, January 29, 2014

[PANAS]: David Teo Anggap Wawa Zainal Seperti Kacang Lupakan Kulit



Kemelut antara pihak pengurusan artis Metrowealth International Group (MIG) dan pelakon Wawa Zainal nampaknya masih belum menemui jalan penyelesaian berhubung tindakan pelakon itu mahu keluar dari MIG. Menurut Ketua Pegawai Eksekutif MIG, David Teo berkata, dia meminta Wawa datang berbincang mengenai perkara itu.


Saya menerima surat permohonan daripada Wawa, namun saya meminta agar dia datang berbincang secara baik seperti yang telah dilakukan. Sebenarnya, siapa yang ganggu siapa? Saya bukan ganggu mereka dan sekiranya perbincangan itu dilakukan, saya tidak ada masalah untuk melepaskan Wawa

Tambah David, sehingga kini, status pelakon itu bersama MIG masih tergantung dan syarikat itu tidak dapat memberikan sebarang projek ataupun tawaran lakonan.


Mungkin ada tawaran yang sesuai untuk Wawa, namun jika dia tidak datang, macam mana nak dapat? Lagipun, sebelum ini dia pernah berjanji untuk kembali. Tetapi saya perlu akur dengan kerenah manusia di sekeliling yang sering kali lupa apabila sudah senang ibarat, kacang lupakan kulit 

Sementara itu, David berkata, dia akan memberikan sedikit masa lagi untuk Wawa datang bersemuka berbincang dengannya.

Saya akan memberikannya sedikit masa, namun sekiranya dia masih enggan berbuat demikian, kita akan selesaikan melalui surat hitam putih. Namun dalam masa terdekat ini, saya belum fikir mahu memfailkan saman terhadapnya. Tetapi untuk masa yang akan datang belum pasti lagi. Oleh itu, saya minta Wawa fikir masak-masak sebelum buat sebarang keputusan



No comments:

Post a Comment