Pages

Friday, January 17, 2014

[TAHNIAH]: Kekasih Zul Ariffin Sedia Masuk Islam


Pelakon kacak, Zul Ariffin memberitahu bahawa kekasihnya, Gayatri Su-Lin Pillai, 38, yang merupakan Naib Presiden Astro Shaw itu sudah bersedia untuk bergelar isteri dan mahu memeluk agama Islam sebelum mereka diijabkabulkan.

Gayatri meminta saya memaklumkan kepadanya lebih awal sekiranya saya sudah bersedia untuk mengambilnya sebagai isteri agar dia boleh buat persediaan awal untuk menjadi seorang mualaf


Menurut aktor berusia 28 tahun itu, dia sudah bersedia menggalas tanggungjawab sebagai seorang suami tetapi dia sedikit bimbang kerana keadaan kewangan yang belum kukuh untuk bergelar suami.

Jujur saya katakan saya sudah bersedia untuk menggalas tanggungjawab sebagai suami dan pada masa sama membimbing Gayatri menjadi seorang wanita Muslimah. Tidak ada masalah untuk itu. Cuma apa yang saya bimbangkan, kerjaya sebagai pelakon ada masanya naik dan turun. Risau dengan kedudukan kewangan sendiri selepas berumah tangga kelak. Mujurlah Gayatri faham dengan situasi saya ini 


No comments:

Post a Comment