Pages

Tuesday, February 25, 2014

[PANAS]: Anak Bongsu Norish Karman Tidak Dibenar Jumpa Bapa Kandung



elakon dan penyanyi, Norish Karman memberitahu bahawa dia tidak akan membenarkan anak bongsunya, Haq Lutfie Alexander untuk bertemu dengan bapa kandungnya kerana sejak awal lagi keluarga bekas suaminya itu tidak mahu menerima anaknya itu yang kini berusia 2 tahun.



Mereka pernah memberitahu saya anak saya itu tiada kena mengena dengan mereka jadi saya tidak melihat Haq Lutgie perlu berjumpa dengan bapa kandungnya.

Tambah pelakon berusia 39 tahun itu lagi, dia tidak mahu mendedahkan identiti bekas suaminya itu yang muda daripadanya. Sementara itu, Norish berkata, hubungannya dengan bekas suami pertamanya Datuk Hashimuddin Abdul Kadir masih baik dan tidak mempunyai sebarang masalah.

Sejak bercerai kami tiada masalah dan saya tidak pernah menghalang bekas suami untuk berjumpa dengan anak-anak kerana beliau menjalankan tanggungjawab dengan baik.

Hasil perkahwinan pertama, Norish dan Hashimuddin telah dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Muhammad Haqiem Armany, 14, Muhammad Hardy Amieran, 10, dan Putri Hany Amanda, 9.


No comments:

Post a Comment