Pages

Wednesday, February 26, 2014

Isteri Izzue Islam Nafi Bersikap Mengongkong Suaminya


Isteri kepada pelakon dan penyanyi popular Izzue Islam, Nurinafilah Waharuddin menafikan khabar angin yang mengatakan dia mengongkong lakonan suaminya itu dengan aktres jelita Anzalna Nasir sehingga menimbulkan konflik.

Benda tak betul dan tak timbul. Tak ada apa-apa nak cemburkan pun atau berasa keliru pun dengan kerja Izzue. Saya menghormati dan profesional dalam kerjayanya. Saya tergelak bila orang cakap macam itu



Tambah Nurinafilah atau lebih mesra dengan panggilan Awin dakwaan mereka bermasam muka ketika di lokasi penggambaran tidak logik.

Macam mana nak berlakon sama kalau bermasam muka? Drama ini 26 episod dan makan masa berbulan-bulan penggambaran. Sekarang sudah nak habis pun. Rasanya semua lancar. Baik Izzue atau Anzalna mereka profesional buat bahagian masing-masing dan tak ada lebih-lebih pun. Tak tahu pula benda ini berlaku. Setahu saya semua okey. Saya hormat Anzalna dan dia hormat saya

Dalam pada itu, pelakon filem "29 Februari" itu turut terkejut dengan khabar angin tersebut dan menyangkal berita tersebut.

"


No comments:

Post a Comment