Pages

Wednesday, February 5, 2014

Tak Popular Selepas 5 Tahun Berlakon - Kamal Adli



Pelakon Kamal Adli redha apabila dirinya masih belum popular walaupun sudah hampir lima tahun berada dalam industri hiburan tempatan.


Itu semua tuah atau rezeki masing-masing, jika seseorang pelakon tersebut mendapat drama yang betul-betul popular dia juga secara tidak langsung akan popular. Saya sudah cuba banyak karakter termasuk komedi aksi dan serius namun mungkin belum ada rezeki lagi

Kamal, 27, bagaimanapun bersyukur kerana masih diberi kepercayaan oleh produser stesen televisyen tempatan untuk terus berada dalam industri.

Saya tidak pernah memilih drama atau filem yang memang sudah dijangka akan hit, sebaliknya saya hanya berlakon sahaja ikut tawaran yang datang. Tapi saya bersyukur dengan pelbagai karekter yang telah saya bawa ini, penonton sendiri dapat menilainya.


No comments:

Post a Comment