Pages

Thursday, February 6, 2014

Shahrol Shiro Pitam Selepas Persembahan?


Bukan senang untuk membuat lawak yang boleh menghiburkan hati penonton. Pelawak perlulah mencari idea-idea baru supaya penonton tidak bosan. Namun itulah cabaran yang perlu ditempuhi oleh setiap peserta Maharaja Lawak Mega 2013.


Tekanan yang dirasai peserta memuncak setiap minggu ketika persembahan. Terkejut SM bila mengetahui Shahrol yang merupakan salah seorang anggota kumpulan Shiro, pitam selepas tamat membuat persembahan.

Sebenarnya saya dah penat berminggu-minggu, selepas persembahan di Kedah memang saya dah tak larat sangat, memang dah sampai limit waktu tu, bayangkan, pada hari Khamis kami tukar cerita dan sejuurnya memang kami tak cukup masa.

Saya ada berjumpa doktor dan dia cakap saya terlalu stress menyebabkan badan terlalu penat dan tidak cukup rehat, lalu dia sarankan saya mendapatkan rehat yang cukup.

Walaubagaimanapun, Shahrol berkata dia dan Ajak akan tetap membuat yang terbaik di pentas akhir Maharaja Lawak Mega 2013, Jumaat ini.


Menurut sumber Shiro bakal muncul dengan filem kedua lakonan mereka yang berjudul ‘Suatu Malam Kubur Berasap 2′ dan juga bakal merakamkan lagu ‘Bintang Malam Ini’ bersama Datuk Yusof Haslam. Jadi, peminat-peminat Shiro, nantikan kemunculan filem dan lagu terbaru mereka nanti.


No comments:

Post a Comment