Pages

Tuesday, January 21, 2014

[Gambar]: Hanez Suraya Yang Dikatakan Tiru Fazura?



Pernah terhebahnya kontroversi tentang Fazura menyindir seseorang dalam laman Instagram beliau dimana membuatkan peminat terus menujukan sindiran itu kepada pelakon yang sedang meningkat naik, Hanez Suraya. Ramai yang mula menyedari Hanez kelihatan seolah-olah mahu meniru gaya Fazura.


Perbandingan ini tidak tahu dimulakan oleh siapa namun ia banyak diperkatakan di akaun Instagram Hanez Suraya dan akaun Instagram Nur Fazura. Berkata kepada Harian Metro hari ini, Hanez menafikan dirinya meniru gaya Fazura. Kata Hanez:-

Terus terang saya sendiri tidak tahu dari mana timbulnya gosip itu. Mungkin wajah saya dan Fazura seiras tapi gosip yang mendakwa saya meniru gaya dan imejnya itu tidak betul sama sekali.

Orang yang sebarkan gosip itu terutama peminat Fazura tidak kenal siapa diri diri saya. Saya percaya gosip itu diperkatakan kerana ia berpunca daripada peminat sendiri yang suka membandingkan dan beri komen gambar saya yang dimuat naik di laman sosial Instagram.

Saya merayu janganlah bandingkan saya dengan mana-mana selebriti lain selepas ini. Saya juga suka imej santai tapi kalau nak pergi majlis pastilah saya bersiap dengan lebih rapi.



Hanez juga turut meluahkan isi hatinya menerusi beberapa gambar yang dikongsi menerusi Instagram :-

I am who i am. I am me and no one else. I am meant to be the way i am exactly. Like it or not, i dont live in this world to please you #hatersgonnahate.

SMILE. Stalker will keep on stalking, judging n comparing. Me? I will always be like me ?? chill and happy #happy #perutkenyanghatisenang #peacenowar #tranquility #happynewyear2014 #hatersgonnahate




No comments:

Post a Comment