Pages

Wednesday, December 25, 2013

Nora Sanggup Putus Cinta, Jika Tidak Mendapat Restu Bapa Nadeem

Mengulas mengenai hubungannya dengan seorang anak menteri, Nadeem, Nora berkata dia enggan menghebahkan kepada umum mengenai hubungan cintanya.





Bagi saya, biarlah kami mengenali antara satu dengan lain terlebih dahulu. Jika saya mengumumkan kisah cinta dengannya terlalu awal, takut hubungan tersebut terputus di tengah jalan. Akhirnya, kedua-dua belah pihak akan menanggung malu. Lagipun, kami belum terfikir untuk meneruskan hubungan ke peringkat yang lebih istimewa. Jika saya dan Nadeem dijodohkan untuk berkahwin, baru saya akan membuat pengumuman


Ditanya mengenai dakwaan ada yang mengatakan bapa Nadeem tidak menyukai beliau, Nora lantas menjawab:

Sudah menjadi keutamaan bagi saya untuk mendahulukan pendapat yang datang daripada ahli keluarga. Jika saya tidak mendapat restu daripada bapanya, tidak mustahil untuk saya memutuskan hubungan ini. Tetapi, selama berkawan dengan Nadeem, dia tidak pernah memberitahu saya apa-apa mengenai perkara itu. Saya juga pernah berjumpa dengan ibu dan bapanya. Mereka sungguh merendah diri dan begitu baik terhadap saya

Nora juga menjawab dakwaan yang kononnya beliau hanya memilih pasangan (VIP) sahaja untuk dijadikan teman hidup apabila bekas suami dulu, Rizal Ashram Ramli atau Jejai adalah anak kepada bekas Menteri Besar Perak dan kini beliau memilih Nadeem yang juga anak kepada seorang menteri. ND Nora menafikan dakwaan tersebut dengan memberitahu beliau tidak pernah terlintas di benak fikirannya untuk memilih pasangan dalam kalangan orang berada. Malah, sebelum mengahwini Jejai, dia pernah keluar dengan lelaki-lelaki biasa tanpa memikirkan status dan wang ringgit. 


Sejujurnya, saya bukan wanita materialistik yang gemar mengejar lelaki berharta. Sebelum mengahwini Jejai dan mengenali Nadeem, saya pernah keluar dengan lelaki biasa. Mungkin spekulasi itu timbul secara kebetulan

Walaupun soalan yang diajukan seakan panas, namun Nora dilihat sangat matang dan mudah menjawab setiap soalan yang dilemparkan. Admin doakan semoga hubungan Nora & Nadeem berkekalan hingga ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment