Pages

Thursday, December 26, 2013

[GEMPAR]: Yana Samsudin Buat Pembedahan Muka?

SEBELUM ini kita jarang dengar gosip pelakon yang semakin diminati ramai, Yana Samsudin. Tidak dinafikan sejak kebelakangan ini Yana kelihatan lain daripada penampilan dahulu.


Terbaru, menerusi sekeping foto yang dimuat naik di Istagram miliknya iaitu ketika menghadiri majlis Anugerah Skrin 2013 pada Jumaat lalu, ada yang mengatakan Yana seperti membuat pembedahan muka.

Pembedahan plastik sememangnya menjadi satu fenomena di kalangan pengiat seni di Korea Selatan. Hampir keseluruhan artis di sana melakukannya, namun di sini, perkara itu pastinya menjadi satu topik taboo di kalangan penggemar industri hiburan tempatan.


Bersambung cerita pasal Yana, kebanyakan peminat yang memberikan komen  mengatakan wajah Yana kini sudah tidak comel, tampak lain, pelik, berusia dan tidak seperti sebelumnya.






Ura-ura mengatakan pelakon cantik manis, Yana Samsudin yang dikatakan telah melakukan pembedahan plastik di bahagian hidungnya. Hidung Yana dikatakan menjadi tirus dan mancung berlainan seperti sebelum ini.


Namun Yana sempat mencelah di status berkenaan dengan mengatakan perubahan wajahnya itu disebabkan oleh teknik solekan yang digunakan.


“@ellwai. Takda apa pun yang perlu minta maaf.. Awak tak salah pun…Takda siapa yg salah kat sini…:)

“Sabar semua ya…Hal dah lepas…

“Cuma cara tuduhan sesetengah individu kat atas tu melampau…:) @ellwai diaorg tak pandai/tak tahu teknik make up kot

“Klu make up stage/mlm mmg kena tebal…,” komen Yana di gambar yang dimuat naiknya.

Janganlah cepat menuduh sesuatu perkara itu tanpa membuat usul periksa terlebih dahulu. Tak gitu?

No comments:

Post a Comment