Pages

Tuesday, December 17, 2013

[PANAS]: Pesanan Buat Mereka Yang Membenci Nabila Huda

Geram betul apabila melihat kecomelan anak Nabila Huda yang satu ini, Keisha. Cemburu betul melihat mata bulat yang dimilikinya. Gambar diambil sewaktu Nabila Huda dan anaknya bercuti di Bali dan telah di muatnaik ke laman Instagram. 


Sedang mereka berdua menghabiskan masa bersama, tercetus kontroversi yang sedang melanda pelakon ini. Melalui gambar yang dimuatnaik, ada beberapa komen yang kurang manis didengar. Digelar sebagai haters, komen-komen yang diberi antaranya menyelar cara didikan Nabila Huda kepada Keisha.


Mungkin terlalu marah dengan golongan yang suka memberikan pandangan negatif terhadap diri dan anaknya, Nabila Huda meninggalkan satu pesanan panjang lebar buat para hatersnya di salah satu gambar yang dikongsi.

Dear haters, You can say anything about me, about my weakness, how i treat my daughter, bad or good, or anything. well,right now, I’m in bali and trying my best to spend my holiday with my daughter and we had so much fun here and YOU?you’re still in the same place,scrolling up n down ur smartphone like an idiot and getting angry and jealous with my life.You better go and find yours,LOSER! #Lifeistooshorttogiveafuck












No comments:

Post a Comment