Pages

Saturday, February 15, 2014

RM28,000 Untuk Hidung Baru Ajai



Komposer dan penyanyi popular Ajai mengaku telah menjalani pembedahan hidung tetapi memberitahu dia mempunyai sebab yang kukuh melakukannya.

"Memang benar saya menjalani pembedahan menukar batang hidung, tetapi bukan untuk kecantikan, sebaliknya keputusan diambil selepas tiada jalan penyelesaian terhadap masalah sinus yang saya hadapi," ujarnya seperti dipetik daripada laporan Kosmo! baru-baru ini.


Ajai turut memberitahu dia telah berhadapan dengan masalah sinus sejak berbelas tahun yang lalu, tetapi hanya menjalani pemeriksaan selepas telinga kirinya tidak dapat mendengar selepas bangun daripada tidur pada satu pagi. Pemilik nama sebenar Mohd Faizal Maas ini berkata, dia pernah mencuba rawatan alternatif tetapi ia tidak berkesan dan bimbang sekiranya buah pinggang rosak akibat pengambilan ubat yang kerap.

Mahu tidak mahu, saya terpaksa serah diri pada pisau bedah kerana gegendang telinga saya sudah rosak dan sinus saya banyak tersumbat di batang hidung. Jika saya tidak boleh mendengar, macam mana saya mahu cari pendapatan kerana kerja saya memerlukan saya mendengar dengan teliti

Enggan mengambil peduli dengan pandangan orang, Ajai yang bakal menyambut kelahiran yang ke-40 pada 15 Mac akan datang ini menganggap apa yang dilakukannya ini bukan untuk kelihatan cantik sebaliknya demi kesihatan diri.

No comments:

Post a Comment