Pages

Sunday, February 9, 2014

Gosip Misha Omar Pernah Berkahwin, Apa Komen Tunangnya?




Sebelum melangsungkan pertunangan, Misha Omar pernah didakwa telah berkahwin dengan orang kenamaan. Biarpun Misha menepis tuduhan itu, namun ramai peminat yang seakan-akan mempercayai gosip liar itu. Bagaimana pula penerimaan tunangan Misha, Firos Ezzwan Rossly ketika itu? Adakah dia turut melenting atau sebaliknya?



Saya percayakan Misha. Sudah lama saya kenal dan berkawan dengan dia. Bila masanya pula dia berkahwin sedangkan saya rapat dengan dia? Kalau gosip-gosip yang timbul mengenai Misha, saya hanya baca untuk seronok-seronok sahaja dan tidak ambil serius kerana saya kenal siapa dia 


Kami sudah lama menyelami hati budi masing-masing, semenjak tahun 2007 lagi. Saya lebih mengenalinya sebagai Samihah Omar. Dia seorang wanita yang pandai menjaga diri. Dia juga merupakan seorang wanita yang mempunyai disiplin yang tinggi dalam kerja

Ujar Misha pula, perasannya bercampur baur apabila masanya semakin hampir untuk dia melangkah ke jinjang pelamin bersama dengan tunangnya itu.

Kami tidak dapat mengungkapkan perasaan kami. Sebelum ini, hidup saya difitnah macam-macam. Tapi inilah kebenarannya. Apabila orang mempertikaikan status diri saya, Firos ada di situ untuk saya dan setia bersama saya. Kami serasi sejak dulu lagi. Bermula dengan kawan, ke fasa percintaan, pernah putus, kembali semula bercinta, mengikat tali pertunangan dan seterusnya fasa perkahwinan yang semakin hampir

Arwah bapa saya sudah lama merestui hubungan saya dan Firos. Siapa tidak ingin hari bahagia mereka dilengkapi dengan kehadiran kedua-dua ibu bapa. Tapi saya percaya, tiada rezeki untuk bapa saya menyaksikan perkahwinan saya


No comments:

Post a Comment