Pages

Friday, February 14, 2014

[GEMPAR]: Punca Kematian Adik Nursyafiqah 2 Tahun Di Dungun?


Masih segar dalam ingatan tragedi menyayat hati yang menimpa ke atas adik Nursyafiqah Abdullah yang baru berusia 2 tahun tapi ditemui mati dibunuh dalam keadaan mengerikan di Taman Perumahan Permint Seberang Paka, Terengganu pada 21 Januari lalu.



Timbul desas-desus Nursyafiqah mati dirogol, namun belum ada kesahihannya. Memetik sumber MyNewsHub.My, kini tersebar status di Facebook yang didakwa menceritakan sebab sebenar kematian Nursyafiqah.




Menurut status tersebut sangkaan menyatakan arwah dirogol dikatakan tidak benar, sebaliknya anak kecil ini mati dipijak bagi mengeluarkan pil kuda yang dipaksa agar ditelan arwah sebelum kematiannya. Perut Nursyafiqah dipijak selepas arwah tidak muntah-muntah sekalipun selepas diselamkan kepalanya ke dalam sungai. Usus arwah yang terkeluar kemudiannya dipotong untuk mengeluarkan pil kuda berkenaan. Sejauh mana kebenaran cerita ini tak dapat dipastikan namun satu yang sahih.


Sebagai info, pihak polis telah berjaya menahan 4 suspek kes pembunuhan ini termasuk ibu kepada mangsa dan juga teman lelaki wanita berkenaan.

No comments:

Post a Comment