Pages

Tuesday, February 11, 2014

Qi Razali Terkilan Dengan Sharnaaz Ahmad


Pengacara serta pelakon Qi Razali mengulas mengenai tindakannya meluahkan rasa tidak puas hati terhadap pelakon Sharnaaz Ahmad menerusi laman Twitter miliknya baru-baru ini.

Saya tahu gambar tersebut merupakan babak lakonan mereka dan faham niat dia mahu mempromosikan drama lakonannya. Namun apa yang membuatkan saya terkilan kenapa dia perlu letak kapsyen gambar tersebut dengan kata-kata romantis? Perbuatannya itu mungkin akan membuatkan orang lain salah anggap mengenai gambar tersebut

Saya akui berada dalam keadaan tertekan ketika itu sehingga menjurus saya bertindak sedemikian. Ketika itu saya terkejut ditambah pula dengan tekanan daripada rakan-rakan yang mula menghantar dan bertanya mengenai perkara tersebut. Dalam keadaan sakit belakang akibat kemalangan yang dialami beberapa hari sebelum itu, ia membuat saya bertambah tertekan


Mengulas mengenai hubungannya dengan Nelydia Senrose, Qi memberitahu hubungan mereka berjalan seperti biasa dan masih lagi dalam proses untuk lebih mengenali antara satu sama lain. Menyentuh soal perkahwinan, pengacara ‘Jalan Jalan Cari Makan’ ini berkata dia memang mempunyai perancangan ke arah itu namun menyerahkan segalanya kepada Tuhan.


No comments:

Post a Comment