Pages

Thursday, February 13, 2014

(9 Gambar): Majlis Sambutan Hari Jadi Neelofa Ke-25


Ketika orang ramai sibuk mengkritik fesyen pelik Neelofa di Anugerah Meletop Era 2014 pada Sabtu lalu, namun tidak ramai tahu bahawa hari tersebut adalah hari ulangtahun kelahirannya yang ke-25.


Satu sambutan meraikan ulangtahun kelahiran beliau yang juga kejutan telah diadakan oleh ibu Neelofa sendiri di One World Hotel, Bandar Utama yang dihadiri oleh rakan terdekat, ahli keluarga dan rakan rakan media.


Memetik sumber Harian Metro, Neelofa mengakui yang sebelum ini ianya merupakan satu cita cita untuk mendirikan rumahtangga pada usia 25 tahun namun selepas muhasabah diri nampaknya niat itu telah diperbetulkan.



Saya muhasabah diri. Baik jangan kahwin dulu jika belum bersedia kerana perkahwinan adalah fasa kehidupan yang lebih mencabar, selain membabitkan tanggungjawab yang besar. Ia bukan perkara boleh dibuat main-main. Kalau boleh, biarlah berkahwin sekali seumur hidup

Saya mahu mencari duit sebanyak yang boleh. Apabila semua impian saya tercapai, barulah boleh fikirkan soal kahwin


Tahniat buat Neelofa. Admin doakan Neelofa terus berjaya dan mencapai matlamat. Jom layan beberapa keping gambar menarik sambutan hari jadinya:-











No comments:

Post a Comment