Pages

Saturday, November 30, 2013

Azad Jazmin Kena 13 Jahitan

Pelakon Azad Jazmin telah menerima kemalangan apabila terjatuh ke dalam longkang sewaktu pergi ke sebuah kedai runcit di sekitar Puchong. Daripada akibat terjatuh itu, Azad menerima 13 jahitan di kaki. 

"Lebih kurang seminggu lalu, saya ke kedai serbaneka di sekitar rumah saya. Sewaktu saya meluru untuk memasuki kedai tersebut, sedar-sedar saya telah jatuh ke dalam longkang. Sebelah kaki saya ada di atas, sebelah lagi dalam longkang. Nasib baik di sebelah kedai tersebut ada klinik. Saya terus ke klinik dan mereka memberikan rawatan kepada saya. Akibatnya, kaki saya yang cedera menerima 13 jahitan," 

Dengarnya dia ke kedai itu untuk beli rokok. Gara-gara sekotak rokok, pelakon Azad Jasmin terpaksa menahan sakit dan menerima 13 jahitan di bahagian kaki setelah terjatuh ke dalam longkang.

“Dia tanya saya macam mana boleh jatuh dan bila dia tahu saya jatuh kerana beli rokok, dia terus marah saya.

“Malah dia turut jelaskan saya bahaya rokok dan ketika diberi jahitan, dia tidak bius saya. Tetapi bila dengar dia bercerita, saya terus lupa kesakitan dijahit itu,” katanya.


No comments:

Post a Comment