Pages

Tuesday, December 31, 2013

Sering Dicubit Yusry Punca Lisa Surihani Makin Tembam!

Raut wajah pelakon jelita, Lisa Surihani kelihatan semakin berisi. Disebabkan itu, ramai beranggapan isteri kepada Yusry Abd Halim ini sudah pun berbadan dua. Bagaimanapun, sewaktu sesi Artis Chatz tempoh hari, pasangan ini telah menafikan perkara berkenaan.


Sebaliknya, Lisa yang hadir bersama Yusry telah mendedahkan punca dia kelihatan semakin tembam pada bahagian pipi.



Saya masih belum mengandung lagi. Saya nampak berisi sikit sebab abang Yusry. Kami selalu bergurau dan setiap kali bergurau, abang Yusry selalu cubit pipi saya. Mungkin sebab itu jugalah pipi saya nampak naik dan nampak tembam. Lagipun, saya ni suka makan. Saya juga suka makan makanan yang pedas-pedas. Kadangkala, saya berulamkan cili padi

Memang romantik sungguh pasangan ini. Pada pendapat admin, ada anak atau tidak, itu tidak penting. Yang utama sekarang Lisa dan Yusry bahagia. Tak guna juga kalau ada anak tapi hidup tak bahagia. Tak begitu?


No comments:

Post a Comment