Pages

Sunday, December 29, 2013

[GOSIP]: Saya Tahu Keluarga Kecil Hati – Nabila Huda

Lebih kurang sebulan yang lepas, penyanyi rock negara, Amy Search pernah mengejutkan para peminat dengan berita dirinya yang diisytiharkan muflis.

Namun tanpa disangka, Nabila Huda sebenarnya langsung tidak tahu mengenai berita itu sehinggalah ditanya oleh seorang wartawan di sebuah majlis di Damansara tempoh hari.
Dalam nada terkejut, Nabila yang lebih mesra disapa Abil menyatakan tidak diberitahu oleh sesiapa mengenai perkara itu. Malah dirinya juga sudah terlalu lama tidak membaca berita di laman-laman portal kerana sibuk menjalani penggambaran.


Saya tak tahu pasal papa muflis. Ini baru saya tahu. Papa pun tak pernah cerita, mungkin dia tak nak saya risau.
Menurut Abil lagi, kesibukan bekerja sedikit sebanyak menyebabkannya tidak dapat meluangkan masa bersama keluarga dengan lebih kerap.
Saya tahu papa dan yang lain kecil hati sebab saya jarang ada bila diperlukan. Bila mereka ajak makan bersama, saya pula terikat dengan jadual penggambaran.
Mungkin Nabila Huda perlu lebih meluangkan masa bersama papa nya. Kalau sampai muflis pun, Nabila tidak tahu, mungkin dengan cara menolong ayahnya adalah penyelesaian terbaik bagi merapatkan hubungan mereka semula

No comments:

Post a Comment