Pages

Thursday, March 13, 2014

Wawa Zainal - MIG Lepas Cara Baik, Suami Urus Kerjaya




Kontroversi yang mengaitkan Wawa Zainal dan Metrowealth International Group (MIG) nampaknya sudah selesai apabila aktres jelita itu khabarnya sudah keluar daripada syarikat pengurusan tersebut secara rasmi sekitar Disember tahun lalu.

Jelas Wawa, walaupun tidak berbincang empat mata dengan Ketua Pegawai Eksekutif MIG, David Teo mengenai hal itu namun mereka ada berhubung melalui surat, dan pihak MIG telah sedia maklum tentang pengundurannya.

            

Saya ada menghantar surat mengatakan saya ingin keluar daripada MIG dan mereka juga melepaskan saya dengan cara baik. Secara hitam putih, saya sudah tidak bersama MIG sejak beberapa bulan lepas dan aktiviti seni saya bakal diuruskan oleh suami. Saya anggap perkara ini sudah selesai

Saya ingin memberi fokus pada anak dulu. Alhamdulillah, kehidupan saya sekarang lebih tenang disamping anak dan suami yang penyayang. Saya sangat bahagia

Wawa Zainal hanya mahu berehat seketika dari dunia lakonan sehingga anaknya, Ahmad Fakharuddin Attar mencecah usia tujuh bulan.


No comments:

Post a Comment