Pages

Friday, March 14, 2014

[GEMPAR]: Jep Sepah Akui Belum Bertunang


Pelawak popular, Jep Sepahtu menyangkal gosip yang mendakwa kononnya dia sudah mengikat tali pertunangan.

Perkara itu langsung tidak berlaku dan berita itu adalah bohong. Terkejut juga apabila mendapat tahu berita pertunangan saya sedangkan saya sendiri tidak tahu tentang hal itu. Pelik rasanya apabila ada pihak yang lebih tahu mengenai saya berbanding saya sendiri




Sebelum ini sebuah akhbar mingguan telah melaporkan Jep atau nama sebenarnya Mohd Nadzri Zainal Abidin telah bertunang pada Januari lalu dengan seorang wanita sekampung dengannya.

Dalam pada itu, Jep berkata, dia kini enggan menjawab mana-mana panggilan daripada media yang ingin mendapatkan kenyataannya berhubung gosip mengatakan dia sudah bertunang buat sementara waktu.

Saya tidak faham kenapa penulis berkenaan tidak menghubungi saya sebelum keluarkan berita tersebut. Kenapa selepas keluar berita tidak sahih barulah semua nak hubungi saya? Bukannya saya tidak mahu beri kerjasama tetapi saya rasa ianya cukup adil antara kedua-dua belah pihak apabila mereka keluarkan berita tanpa mendapatkan penjelasan saya dan saya pula tidak memberi kerjasama untuk memberi penjelasan

Sementara itu, Jep tidak meluahkan rasa kesal atau kecewa dengan penyebaran gosip tersebut dan berfikiran positif dan menyifatkan gosip tersebut sebagai doa untuknya bertemu pasangan hidup.


No comments:

Post a Comment