Pages

Friday, December 13, 2013

Kekasih Nubhan AF Bakal Doktor


Cerita tentang perkahwinan penyanyi Nubhan semakin menjadi perhatian dan tumpuan. Berikut adalah pengakuan Nubhan ketika dihubungi MH:
 

Sebenarnya saya memang ada teman wanita. Tentang perkahwinan pula, saya saja cakap-cakap dan tidak pernah terfikir tentangnya. Cerita ini mula menjadi bualan selepas saya katakan mahu berkahwin pada tahun hadapan dalam satu sesi temu ramah tanpa sengaja. Sebenarnya dari dulu lagi, saya memang selalu katakan bahawa saya mahu berkahwin ketika raya dan mungkin saya kahwin raya tahun hadapan, mungkin dua tahun lagi atau mungkin tiga tahun lagi. 
 

Bagaimanapun apabila diminta bercerita tentang kekasih hatinya, penyanyi lelaki ini enggan mendedahkan identiti gadis tersebut. 
 
Cukuplah saya katakan, dia memang bakal doktor dan masih belajar di tahun keempat di sebuah universiti di Mesir. Kami sudah kenal selama lima tahun dan saya tidak mahu mendedahkan siapa namanya. Saya tidak mahu keluarganya terkesan dengan pelbagai cerita kelak. Lagipun mereka tidak biasa dengan keadaan ini

Kemungkinan juga Nubhan sedang menunggu cinta hatinya menamatkan pengajian. Susah juga jika mendirikan rumahtangga sambil menyambung pengajian, bukan apa takut fokus terjejas sahaja. Tambahan lagi, kekasih hatinya belajar perubatan, bukan calang-calang bidang. 

No comments:

Post a Comment