Pages

Friday, November 22, 2013

[PANAS]: Amy Search Diisytihar Muflis Dua Bulan Lalu

Sebelum Amy Search, Awie juga turut didakwa telah muflis namun itu Awie menyangkal khabar angin tersebut. Baru-baru ini, Penyanyi Amy Search memberi kenyataan bahawa beliau telah dikhianati rakan hingga beliau diisytiharkan muflis oleh Mahkamah Tinggi Shah Alam, kira-kira dua bulan lalu. Kata Amy: 

“Selama ini, saya lebih selesa berdiam diri kerana perkara itu berlaku tiba-tiba. Saya tidak mahu ia membawa kepada fitnah yang lebih besar apabila saya mengulas mengenainya.
 
“Apa yang boleh saya katakan, saya dianiaya sahabat sendiri. Bagaimanapun, tidak mengapa, saya sudah memaafkan perbuatannya. Buat masa ini, segala luahan hati akan saya tulis di Facebook biar semua orang tahu,” katanya ketika ditemui pada sidang media Konsert Destini di sini, semalam.

“Susah atau senang, saya perlu melaluinya… ini cuma dunia. Apapun, saya bersyukur kerana masih diberi kudrat untuk terus mencari rezeki"

Kesian pula admin Search, kerana kawan beliau sudah muflis. Bukan senang nak mencari kawan sejati di zaman milleneum ini. Ramai yang kawan makan kawan.

 



 ----------------------ADS-------------------

Sesiapa yang mempunyai masalah berat badan, sukar hamil, ingin menambahkan berat badan, dan masih mencari-cari wakil pengedar SHAKLEE yang boleh memberi harga murah, boleh hubungi no di bawah. 

HARGA BOLEH DIRUNDING..!!

MURAH & JIMAT


No comments:

Post a Comment