Pages

Monday, November 18, 2013

Bertudung Kerana Menjayakan Watak "Zaara" - Zara Zya

Suatu ketika dulu belum ramai yang mengenali nama Zara Zya. Namun semenjak taufan "Love You Mr Arrogant" melanda, nama beliau memang cukup gah. Sememangnya lakonannya sangat menjadi di dalam drama tersebut. Dalam drama tersebut, Zara membawa watak seorang gadis bertudung. Ramai peminat diluar sana agak kecewa kerana realitinya beliau sememangnya free hair. Fenomena yang sama turut berlaku kepada Tizz Zakiah suatu ketika dahulu semasa drama Nur Kasih. Menurut Zara Zya:

Ini adalah diri saya di luar. Kehendak bertudung itu ada namun bagi saya belum tiba masanya lagi. ?Saya harap peminat faham, saya bertudung hanya untuk menjayakan watak tersebut sahaja. Insya-Allah sekiranya sudah sampai ?seru?, saya akan lakukannya (bertudung).


Diakui Zara Zya memang lebih cantik bertudung. Tapi kalau beliau memang benar bertudung, beliau tak boleh la lakukan aksi dukung-mendukung, pegang-pegang denga Mr Arrogant lagi. Bukan apa, takut dikecam peminat pula. 










No comments:

Post a Comment