Pages

Monday, November 18, 2013

[Gempar] Rahsiakan Perkahwinan Selama 2 Tahun, Raja Azmi Bermadu? - Datuk Jalani Sidek

Mati-mati admin ingat Datuk Jalani Sidek dan Datin Seri Zaleha Mohd Khalid baru sahaja melangsungkan perkahwinan, namun semua itu tidak benar. Datin Seri Zaleha telah membuat pengakuan di media bahawa beliau sudah bernikah dengan Datuk Jalani Sidek sejak 2 tahun yang lepas. 

Terlalu sukar untuk dijelaskan kenapa kami terpaksa merahsiakan perkahwinan kami selama 2 tahun ini. Apa yang dapat saya katakan, banyak hati yang perlu dijaga terumata anak-anak dan keluarga. Disebabkan itulah, kami memerlukan masa yang betul-betul sesuai untuk mengumumkan perkahwinan selama ini.

Namun sebenarnya ramai di kalangan keluarga, saudara mara dan raka media massa sudah mengetahui, tapi mereka menghormati permintaan kami. Bukan kami mahu berselindung, tapai apabila sudah bersedia, barulah kami mengambil langkah untuk mengumumkannya.

Setahu admin, Datuk Jalani Sidek baru sahaja bercerai dengan Raja Azmi pertengahan tahun lepas. Ini bermakna, Raja Azmi telah dimadukan oleh suaminya. Adakah Datin Seri Zalehaadalah punca perpisahan Datuk Jalani Sidik dan Raja Azmi? Wallahuallam.



No comments:

Post a Comment