Pages

Friday, November 15, 2013

[Tahniah]: Giliran Zahida Rafik Pula Mendirikan Rumahtangga

Tahun 2013 dan 2014 menyaksikan ramai selebriti di Malaysi mendirikan rumahtangga. Kali ini giliran Zahida Rafik pula. Apa yang pasti, Zahida Rafik telah mengenali bakal suaminya sejak 8 tahun yang lepas. 

Saya sudahpun mempunyai teman istimewa yang juga seorang ahli perniagaan yang dikenali sejak 8 tahun lalu. Insya Allah kami juga merancang berkahwin tahun depan.
Saya rasa tidak perlu mendedahkan identiti si dia buat masa ini. Apa yang boleh saya katakan dia hanya orang biasa dan bukan berstatus Datuk mahupun VIP. Si dia juga baru berusia 41 tahun, masih bujang dan bukan suami orang.


Admin memang respek bakal suami Zahida Rafik ini. Walaupun kekasihnya dilanda pelbagai kontroversi, namun semua gosip tersebut tidak diambil endah

Maklumlah sudah 8 tahun kami menjalin hubungan dan pastinya sudah kenal hati budi masing-masing. Apa yang penting, dia seorang yang sangat memahami dan saling percaya dan menghormati antara satu sama lain dan itulah yang menyebabkan hubungan kami mampu bertahan sampai sekarang. Apa saya gosip yang dikaitkan dengan saya, tidak perlulah kami melatah kerana semua gosip itu tidak betul.


Semoga ikatan yang terjalin kekal hendaknya hingga ke jinjang pelamin. Maklumlah, sudah 8 tahun, rugi juga kalau putus ditengah jalan. Tak begitu?

 

No comments:

Post a Comment