Pages

Wednesday, November 13, 2013

[Gosip]: "Cuma Nampak Garisan Bra, Bukan Nampak Buah Dada Pun" – Raja Ema


Sememangnya ramai yang cemburu dengan selebriti yang bernama Raja Ema. Mana tidaknya beliau memang sering kelihatan awet muda. Semestinya ramai yang ingin mengetahui rahsia kejelitaan beliau. Baru-baru ini beliau telah menghadiri perasmian butik milik Didie Alias, malangnya pakaian yang dipakai oleh Raja Ema telah dikritik oleh peminat. Ini kerana baju tersebut sememangnya menyerlahkan 'aset'nya. Sebagai seorang selebriti yang sudah berumur,sudah tentulah orang ramai akan menegur cara penampilannya. Namun, menurut Raja Ema:


Baju itu OK, tak ketat sangat pun. Bukannya saya tak pakai bra. Cuma garis bra saja yang nampak, tak adalah sampai nampak buah dada pun.
Benda ini tak patut jadi hal. Baju itu bukan ketat sangat pun, cuma saya tahu kesilapan berlaku kerana gaya saya bercekak pinggang ketika gambar diambil membuatkan dada saya terlalu menonjol.
Kebetulan pula material baju itu daripada getah sebab itu nampak garis bra saya. Kalau saya buat gaya lain, mungkin perkara ini tak jadi isu.


Raja Ema sebenarnya tidak mahu memanjangkan isu pakaiannya kerana tidak mahu bergaduh dengan sesiapa:


Sebab saya taknak gaduh atau besarkan hal, saya rasa apa pun sebenarnya. Cuma malas nak layan orang begitu. Orang yang bijak takkan cakap begitu pada orang lain.
Siapalah kita nak hukum dan hentam orang lain dengan teruk. Yang penting jadi diri sendiri dan niat kena bersih dalam tindak tanduk kita.





No comments:

Post a Comment