Pages

Thursday, November 14, 2013

[Gempar]: Sofi Jikan Sudah Tidak Mahu Berlakon

Terkejut juga mendengar pengakuan Sofi Jikan apabila beliau ingin bersara dari dunia lakonan. Admin memang meminati lakonannya terutama watak beliau dalam filem Bohsia..Jangan Pilih Jalan Hitam, KL Gangster dan KL Gangster 2. Sememangnya beliau antara yang menghidupkan suasana filem tersebut. Mungkin Sofi Jikan terkilan apabila beliau tidak diberikan watak lain selain watak gangster. 

Saya sudah terlibat dalam bidang seni sejak tahun 1995 dan pernah melakukan pelbagai kerja belakang tadbir sebelum bergelar pelakon tetapi keadaan masih tidak pernah berubah.
Jujurnya memang saya patah hati dengan keadaan industri perfileman hari ini dan saya nekad untuk meninggalkan dunia lakonan. Sampai bila saya hendak berlakon sebagai gengster? Adakah setakat itu sahaja bakat lakonan saya?



No comments:

Post a Comment