Pages

Thursday, November 14, 2013

Saya Gembira Dengan Perubahan Isteri Saya - Noh Hujan

Siapa sangka Mizz Nina yang terkenal dengan kelincahan dan keseksiannya di atas pentas mengambil keputusan untuk berhijab sepenuhnya selepas menunaikan ibadah haji. Insan yang paling gembira dengan perubahan Mizz Nina tentulah suaminya, Noh. Menurut Noh:

Dia tidak pernah beritahu saya tentang dia ingin berhijrah atau bertudung. Itu antara dia dengan Allah dan semua yang dilakukan adalah atas kehendak dirinya sendiri.
Pilihan ini atas kemahuan dia sendiri bukan dipaksa atau terpaksa. Saya bersyukur dan gembira dengan perubahan itu.
Dia tahu apa yang dia lakukan dan sebagai suami sudha tentu saya menyokong apa yang dia buat jika perkara tersebut ke arah kebaikan kami berdua.
Baru-baru ini dia ada mendaftarkan kami untuk kelas mengaji Al-Quran dan ada ketikanya dia meminta saya membaca Al-Quran selepas solat. Perkara-perkara yang dia lakukan itu membuatkan saya terharu



Sememangnya Noh memang seorang suami antara orang kuat yang menyokong perubahan Mizz Nina. Semoga Allah melimpahkan rezeki kepada mereka berdua. Sejuk betul mata memangdang penampilan Mizz Nina sekarang.

No comments:

Post a Comment