Pages

Friday, November 15, 2013

RM 200 Ribu Dibelanjakan Untuk Perkahwinan Zain Saidin & Rozita Che Wan

Beruntung sungguh Rozita Che Wan kerana mendapat calon suami yang sanggup berkorban ratusan ribu ringgit semata-mata untuk menjadikan perkahwinan mereka seseuatu yang istimewa. terkejut dibuatnya apabila Zain Saidin mengumumkan bahawa perbelanjaan bagi majlis mereka mencecah RM 200 ribu. Memang boleh diishtiharkan sebagai wedding of the year kalau dah mencecah ratusan ribu.


Saya dan Rozita sudah belanja lebih RM200,000 untuk majlis kami ini. Setakat ini, saya dan dia mengeluarkan RM100,000 setiap seorang. Kami masih tidak dapat tarikh dan lokasi yang sesuai lagi, sebab sekarang, musim cuti sekolah.
Jadi kebanyakan keluarga dan kawan-kawan kami bercuti ke luar negara, jadi ia akan menyukarkan mereka untuk hadir ke majlis perkahwinan kami. Kalau boleh saya ingin mencari lokasi yang luas dan besar supaya tempat itu mampu menampung lebih ramai orang yang datang ke majlis kami

Tidak kiralah berapa besar jumlah yang mereka laburkan, yang penting mereka bahagia hingga akhir hayat. Tidak perlulah kita mempertikaikan jumlah tersebut. Bak kata orang, ada lebih buat lebih, kalau kurang, buat cara kurang. Tak begitu?



No comments:

Post a Comment