Pages

Monday, March 24, 2014

(11 Gambar): Sambutan Hari Lahir Lisa Surihani Ke-28


Meskipun usianya yang sudah pun mencecah ke angka 28 tahun semalam, Lisa Surihani masih mampu tampil anggun seperti di awal kemunculannya.  Dianjurkan oleh suami tercinta, baru-baru ini telah diadakan sambutan hari jadi untuk si cantik manis ini. Majlis ini dihadiri oleh ahli keluarga dan sahabat handai yang rapat dengan Lisa Surihani.

Dengan menggunakan konsep vintage di taman sebagai lokasi, Lisa dilihat amat gembira dengan sambutan tersebut, lebih-lebih lagi apabila ianya dilaksanakan oleh suaminya, Yusry.


Antara selebriti yang hadir untuk menyambut hari jadi Lisa Surihani ialah Fazura, Scha, Awal Ashaari dan Liyana Jasmay. Yusry juga turut meluahkan kata-kata romantis sempena hari jadi isterinya yang ke 28 ini di akaun Instagramnya:-


Happy birthday isteriku. Wishing you all the joy, happiness and love you can handle thank u for being so wonderful… I love you with all my heart


Para peminat juga tidak ketinggalan untuk turut sama mengucapkan selamat hari lahir kepada Lisa dan mendoakan agar mereka terus berbahagia hingga ke akhir hayat.










No comments:

Post a Comment