Pages

Tuesday, March 25, 2014

Che Ta & Zain Saidin Sudah Memilih Nama Bakal Anak Mereka?

Pasangan suami isteri mana tidak gembira apabila mengetahui mereka bakal menimang cahaya mata hasil dari perkahwinan tersebut. Begitu juga perasaan Rozita Che Wan dan suaminya Zain Saidin apabila mengetahui Che Ta sudah hamil. Che Ta memberitahu, dia sendiri tidak menyangka perkahwinan keduanya yang baru berusia empat bulan sudah membuahkan hasil. 


Menurut Che Ta, ini merupakan antara hadiah paling berharga yang baru menyambut kelahiran dirinya yang ke-41. Tidak cukup dengan itu sahaja, dia yakin kehadiran anak ini bakal melengkapkan impian Zain untuk bergelar bapa.



Zain memang rapat dengan anak-anak saya. Dia juga suka budak-budak. Jujurnya melihat anak adik-adik saya dia sering memberitahu dia yakin mampu menjadi seorang ayah yang baik untuk anak kami nanti. Mungkin ini hadiah hari lahir untuk kami berdua tahun ini, Zain baru sahaja menyambut hari lahir yang ke-30 pada 23 Februari lalu dan saya 9 Mac


Selain itu, Che Ta memberitahu teruja untuk mengetahui jantina anak. Che Ta dan Zain juga sudah memilih nama untuk anak yang bakal dilahirkan nanti. Muhammad Ali atau Aishah adalah nama yang sudah dipilih.


No comments:

Post a Comment