Pages

Monday, March 24, 2014

(3 Gambar) Juru Terbang Australia Curi Tumpuan Dalam Misi Pencarian MH370?


Dalam kesibukkan mencari pesawat MAS MH370 yang hilang, seorang juruterbang Tentera Udara Diraja Australia yang terlibat dalam operasi pencarian menjadi sensasi internet apabila pemerhati online memuji penampilannya yang kacak.


Leftenan Penerbangan Russel Adams ditemubual oleh stesen televisyen Australia tentang peranannya dalam pencarian kapal terbang yang hilang itu tetapi komen online lebih banyak memuji kekacakan beliau.

Antara komen yang diberikan:
Bukan niat melencong dari topik kehilangan MH370, tetapi Leftenan Russell Adams seorang yang hot. Di negara lain dia pasti menjadi seorang model. Di Australia dia jadi juruterbang saja

Adams ialah salah seorang anggota tentera yang terlibat selepas Perancis mengemukakan data satelit terbaru semalam yang menunjukkan objek yang berkemungkinan merupakan serpihan jet 



MAS yang hilang, sewaktu mereka yang terlibat meneruskan usaha untuk mencari di kawasan Lautan Hindi yang paling terpencil. Mereka sedang mencari satu pelet kayu yang besar kemungkinan ialah petunjuk penting yang akan merungkaikan kehilangan yang dianggap antara misteri penerbangan yang terbesar di dunia.


No comments:

Post a Comment