Pages

Monday, March 24, 2014

Hanez Suraya – Keluarga Merestui Hubungan Saya & Romie


Mungkin sesetengah dari pembaca sudah bosan dengan cerita Hanez Suraya kan? Namun kontroversi Hanez Suraya masih berlarutan walaupun sudah beberapa minggu. Kisah bermula apabila Hanez di katakan cuba merampas suami orang yang di kenali sebagai Romie.


Mungkin ada antara anda dan admin sendiri tertanya-tanya mengapakah Hanez masih meneruskan hubungan dengan Romie walaupun mendapat pelbagai tentangan. Rupa-rupanya hubungan mereka direstui oleh keluarga?

Itulah yang diberitahu oleh Hanez sendiri. Kata Hanez Suraya kepada Utusan Malaysia apabila ditanya mengenai komen keluarganya tentang percintaannya dengan Romie:-

Keluarga tidak ada masalah. Sejak daripada awal lagi mereka sudah tahu dan merestui hubungan saya dan Romie. Memandangkan kami sudah dapat restu daripada keluarga, saya berani meneruskan hubungan ini.

Apa sekalipun, bagi saya restu keluarga terlalu penting. Biarlah seribu orang mendesak saya putuskan hubungan dengan Romie tetapi selagi keluarga menyokong hubungan kami, saya tidak akan dengar pendapat orang lain. Bukan mereka di luar sana yang memberi saya makan dan berada di sisi tatkala saya susah. Tetapi keluarga tetap bersama-sama. Pada saya, selagi keluarga menyokong segala tindakan, saya akan dengar kata mereka.


Ya, kami masih bersama. Kami masih meneruskan hubungan dan bahagia. Cuma sekarang ini saya lebih senang untuk berdiam diri. Biar segala kekecohan tenang.


No comments:

Post a Comment